Word nu lid !

Het wordt hoog tijd om – samen met u – zorg te dragen voor één beschermend beleid met als doel het IJsselmeergebied uniek te houden.

Daar maakt de IJsselmeervereniging zich druk om en zij blijft dat doen… samen met u!

Gezinsleden en jongeren/studenten kunnen voor een reduceerd tarief van €10,- per jaar (mede)lid worden. Het eerste jaar is gratis.

Download hier onze folder

Help het IJsselmeergebied te behouden en wordt nu lid van onze vereniging voor slechts € 25,- per jaar en ontvang 1x keer per jaar ons orgaan “IJsselmeer Berichten”.

Als nieuw lid ontvangt u altijd een welkomstpakket: nu met het boek (364 pagina’s) “IJsselmeergebied: Een ruimtelijk perspectief” van auteur Frits Palmboom.

Vul onderstaande formulier dus snel in en druk op verzenden!
U ontvangt in het welkomstpakket de factuur voor de betaling van het lidmaatschap met uw lidnummer. U kunt dan ook deelnemen aan de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering!

Geslacht

Reductie