© MK-DATA 2011-2017
IJSSELMEERVERENIGING
Home De Vereniging Nieuws Algemeen Contact Het IJsselmeergebied Zoeken

1972 - 2017 - al 45 jaar !

“Omzien naar onze binnenzee”

Nieuwe uitgave van de IJsselmeervereniging! Scherpzinnige en vermakelijke columns van Marten Bierman voor IJsselmeerberichten nu in boekvorm beschikbaar. Al meer dan 40 jaar schrijft Bierman columns en die zijn nog uiterst actueel: Windmolenparken, visserij, zeilers en het estuarium als oplossing voor de zeespiegelstijging. Met interview, leuke verbindende teksten en fraaie illustraties, samengesteld door Angèle Steentjes.  <meer info> Leden van de IJsselmeervereniging €10,- (exclusief verzendkosten). NIET leden €15,- (exclusief verzendkosten). Verzendkosten per stuk: € 2,75 Formaat boek: 145x215 cm Aantal pagina’s: 100 Vul onderstaande bestelbon in OF download de folder, print die uit en stuur de ingevulde bestelbon naar: IJsselmeervereniging, p.a. Huizingastraat 4, 2313 PW  Leiden Na ontvangst betaalt u met de bijgesloten factuur.
Klik hier om het formulier in te kunnen vullen. Powered by Yourhosting
Bierman’s IJsselmeerberichten