© MK-DATA 2011-2017
IJSSELMEERVERENIGING
Home De Vereniging Nieuws Algemeen Contact Het IJsselmeergebied Zoeken

1972 - 2017 - al 45 jaar !

Links - verenigingen

W.S.V. De Zeevang Zeedijk 4 1135 RC Edam Secr. Henk Visser www.wsvdezeevang.nl W.S.V. Lelystad Haven Oostvaardersdijk 59 A Lelystad Haven Secr. Arno Brunink www.wsvlelystadhaven.nl W.S.V. De Kreupel Postbus 48 1619 ZG Andijk Secr. A.W.M. Tuinte www.dekreupel.nl W.S.V. Hoorn  Postbus 206 1620 AE Hoorn www.wsvh.nl W.S.V. Zevenwolde Postbus 106 3890 AC Zeewolde www.wvzeewolde.nl W.S.V. De Broekerhaven Zuiderdijk 1A Postbus 201 1610 AE  Bovenkarspel www.wsvdebroekerhaven.nl W.S.V. de Ark Hemmeland 3 1141 LA  Monnickendam www.wsvdeark.nl
Enkhuizer W.S.V. Almere  Compagnieshaven 3c 1601 ZA Enkhuizen www.ewva.nl W.S.V. Den Oever Secr. Leo Kerklaan www.wsvdenoever.nl W.S.V. De Blocq van Kuffeler Postbus 30061 1303 AB Almere www.blocq.nl W.S.V. Lelystad Houtribhaven 2 8242 PC Lelystad www.wvlelystad.nl W.S.V. IJburg  p/a IJburglaan 664 1087 CE Amsterdam www.wvijburg.nl Zeilvereniging Het Y  Secr. Iet Vallenduuk Postkoets 21, 2171 NB Sassenheim www.zvhety.nl
W.S.V. Makkum  Secr. Cees Amels Strânwei 2 8754 HA Makkum www.wvmakkum.nl Zeilvereniging Workum  Secr. Marijke Lageweg Postbus 96 8710 AB Workum www.zvworkum.nl W.S.V. Zuiderzee Postbus 128 8320 AC Urk www.wsvdz.nl W.S.V. Volendam Secr. Rina Veerman www.wsvvolendam.nl W.S.V. Monnickendam Secr. Postbus 13 1140 AA Monnickendam www.wvmonnickendam.nl W.S.C. De Zeilhoek B.V. Hoogedijk 6-7 1145 PM  Katwoude www.dezeilhoek.nl