© MK-DATA 2011-2018
IJSSELMEERVERENIGING
Home De Vereniging Nieuws Algemeen Contact Het IJsselmeergebied Zoeken

1972 - 2018 - al 46 jaar !

“IJsselmeergebied: Een ruimtelijk perspectief”

“IJsselmeergebied, Een ruimtelijk perspectief” Onder deze titel is onlangs het langverwachte boek van Frits Palmboom verschenen. Het boek vormt de afsluiting van zijn Van Eesteren Leerstoel aan de Technische Universiteit Delft en beslaat 364 pagina’s met vele kaarten, vogelvluchtperspectieven en doorsnedes.   De  tekeningen, kaarten en foto’s in het boek zijn niet louter illustraties, maar vormen een  wezenlijk onderdeel van het betoog: ze  beschrijven het landschap zoals het was, nu is en nog kan worden. Download hier de folder Het boek van Frits Palmboom is met korting te bestellen bij de IJsselmeervereniging voor slechts € 26,- inclusief verzendkosten i.p.v. ruim € 30,- December is niet ver meer – en het boek is een prachtig en origineel cadeau. Wees er snel bij: we hebben beslag weten te leggen op honderd exemplaren. Bestellen kan via onderstaand formulier of via een briefje aan IJsselmeervereniging, Huizingastraat 4, 2313 PW Leiden.
Klik hier om het formulier in te kunnen vullen. Powered by Yourhosting