© MK-DATA 2011-2017
IJSSELMEERVERENIGING
Home De Vereniging Nieuws Algemeen Contact Het IJsselmeergebied Zoeken

1972 - 2017 - al 45 jaar !

Contact informatie

IJsselmeervereniging door en voor leden Leden die belangstelling hebben om mee te werken als correspondent of redactielid van de Website of van IJsselmeer Berichten zijn van harte welkom en kunnen zich melden bij: Kees Schouten (bestuurslid portefeuille communicatie) email of telefonisch 071-5144378 Algemene berichten Ook kan men hier naartoe mailen en bellen voor algemene informatie over de IJsselmeervereniging.   Folders en Wimpels Bent u zelf geïnteresseerd of wilt u een aspirant lid wat informatie aanbieden: Onze folder over de IJsselmeervereniging kunt u downloaden (pdf) van onze website. Op verzoek sturen we ze u ook gratis toe. Lid worden Wordt u nu lid, of werft u als bestaand lid een nieuw lid dan ontvangt u gratis onze fraaie IJsselmeervereniging wimpel. Het postadres van de IJsselmeervereniging is: Huizingastraat 4 2313 PW  LEIDEN IBAN-Bankrekening: NL 57 RABO 0138 365 164 t.n.v. IJsselmeervereniging te Monnickendam Swift: RABONL2U)
ANBI De IJsselmeervereniging is erkend als een “Algemeen Nut Beogende Instelling” (ANBI), waardoor giften en legaten fiscaal aantrekkelijk zijn. Bankrekening  nl57rabo0138365164 t.n.v. IJsselmeervereniging te Monnickendam (SWIFT:  rabonl2u)